luni, 16 ianuarie 2012

VIVIT

interesul pentru evenimentele din ultimile zile mi-a fost starnit de o conversatie telefonica la care am fost martora in autobuz. o tiganca isi exprima ingrijorata ca se stransese putina lume la miting in fata monumentului eroilor cazuti in revolutie, ca verisoara ei din Brasov o informase ca si acolo este liniste... ce mai, pentru putina vreme m-am simtit vinovata de lipsa spiritului meu civic. m-am linistit imediat si chiar m-am amuzat dupa ce sora mea, care este cu mult mai inteligenta, mi-a explicat interesul tiganilor.
totusi, am cautat informatii pe net. pentru mine, imaginea este cea mai graitore, toate elementele se unesc definind evenimentul, fotografia avand puterea de a spune povestea, constrangandu-ne sa ne confruntam cu probleme potential durereoase si controversate.

                                                                           Foto:Intact Images
 fotografia are puterea de a ne uni cu lumea noastra


SENATUS INTELLEGIT, CONSUL VIDET, HIC TAMEN VIVIT (lat.) Senatul înțelege, consulul vede și totuși acesta trăiește – Cicero, „In Catilinam”, I, 1, 2. Expresia unei mari indignări împotriva unei stări de lucruri scandaloase, binecunoscută de toți, dar care nu este curmată.

atunci cand o fotografie creeaza o naratiune vizuala, ea poate realiza o adevarata conexiune intre oameni



Edit Later

Recomandarea lui Mircea Dinescu facuta Andreei Pora, pare solutia momentului
Totusi, nu le-ar strica sa arunce un ochi in curtea catavencilor