marți, 26 iunie 2012

Romanul unei educatii

Cunosc trei copii care au sustinut ieri Evaluarea Nationala. Cu toate ca am avut un program incarcat, mi-am facut timp sa arunc o privire asupra subiectelor. Situatia mi s-a parut mult mai jalnica si decat copy/paste ul lui Ponta, care, pana la urma, a fost optiunea lui. Incompetenta celor care se ocupa de educatia copiilor, o consider ca fiind mai grava decat criza economica prin care trece tara.
Il apreciez foarte mult pe Ion Vianu si-mi este si mai drag de cand a recunoscut ca-i place sa se joace cu eBook Reader Kindle, prea mi-au criticat intelectulii din jurul meu interesul pentru aceasta minunatie. De aceea nu-i gasesc nici o vina pentru ambiguitatea din text, sunt putine persoane care apreciaza avantajele acestui gadget al carei denumire este rar uzitata, in definitiv, facand referire la lectura unei carti in aceasta varianta...biblioteca la purtator facand toti banii, parerea mea.
Acest episod imi trezeste nostalgii ale copilariei mele si ale copiilor cu mentori a caror calitate este pusa sub semnul intrebarii pe zi ce trece.