sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Auto-actualizare

                                                                   Ierarhia Maslow                                                                     

 

 A trecut mai mult de un an de cand am fost nevoita sa-mi schimb aragazul. Fireste, am optat pentru un cuptor electric. Ghinion! Nu am resusit nici pana acum sa invat sa gatesc bine tot ceea ce am dorit, deoarece nu pot face corelatia corecta dintre flacara si gradele temperaturii. Desigur, sunt ''n'' tabele si sfaturi...pe care esti tentat sa le iei de bune cand vezi cate bezele si felicitari primesc fetele atunci cand posteaza o reteta. Abundenta si continutul blogurilor culinare ma determina sa afirm ca ne aflam intr-o perioada decadenta a artei culinare, care, pana la urma, releva nuantele cele mai subtile ale vietii interioare ale protagonistilor. Chiar daca hrana face parte din nevoile primare, nu-mi place sa petrec mult timp in bucatarie, reusesc sa-mi satisfac aceste necesitati intr-un stil elegant care ma multumeste. Insa, sunt situatii cand trebuie sa te mobilizezi sa faci fata la scena, trebuind sa gatesti ca la mama acasa. Ca la mama acasa, coincide cu sfaturile doamnei Silvia Jurcovan, o ardeleanca vrednica care a beneficiat de cursuri superioare de menaj, asa, cum le sedea bine femeilor de alta data ;) Cu sfaturile pertinente ale doamnei Silvia Jurcovan iti poti rasfata papilele gustative la cel mai inalt nivel. La cuptorul electric, cu ajutorul indicatiilor din manual si al repetiei, reusesti pana la urma sa ajustezi temperatura optima, totul tine de dorinta fireasca de auto-actualizare;) Asa ca, cine nu are un batran...sa puna mana pe cartea doamnei Silvia Jurcovan.

 

 

Mi-as dori sa am timp sa postez in original niste retele din carti vechi de bucate, care, din pacate, nu s-au mai reeditat.