duminică, 3 aprilie 2011

Elita

Deoarece nu mi-a placut niciodata minciuna, astept cu nerabdare ziua de 1 Aprilie, sa experimentez starea pe care o simti atunci cind minti. Niciodata nu mi-au iesit minciunile elaborate, marele succes sta in farsele instantanee: te-ai murdarit pe haina, ma aplec sa ridic ceva si intind mana goala celui din fata mea...chestii care ma amuza enorm, dindu-mi senzatia de multumire ca pot sa-mi stapinesc starea de spirit. Abia acum am aflat ca aceasta traditie este practicata in majoritatea tarilor
Sint indragostita de Gmail si i-am iubit si mai mult pe cei de la Google pentru farsa pregatita. M-a distrat numai gindul ca cineva ar incerca aceasta propunere.
O alta postare din 1 Aprilie care m-a bucurat, este legata de obtinerea fondurilor pentru continuarea studiului telocitelor, celule descoperite de cercetatorii de la Institutul National de Patologie "Victor Babes'', un pas important in medicina regenerativa. Fiind implicat acad. Laurentiu Mircea Popescu, garantez pentru coincidenta postarii, nu si pentru banii necesari recoltarii celulelor stem de cei interesati pentru viitorul copiilor.

btw: un sut in fund, intodeauna este un pas inainte