joi, 2 iunie 2011

The Happy Meal


astazi este Înalţarea Domnului. din motive intemeiate, spun eu, a trebuit sa cumpar cozonac. a fost pentru prima data, de cand incerc sa pastrez niste traditii asa cum am vazut in casa parintilor. am ales dintre cei mai frumosi  cozonaci, asa cum nu mi-au iesit niciodata. rezervele mele s-au confirmat cand l-am taiat si  fratele meu care este in zodia leului si-si transforma fiecare masa intr-un regal, mi-a spus ca el nu poate sa-l mestece, este ca o guma fara gust. nici eu nu putusem dar am insistat pentru a fraterniza cu victimile carora trebuia sa-l impart. salvarea mea a venit de la muncitorii care lucreaza la parcarea din spatele blocului, cand am coborat, am intrat la alimentara sa imbunatatesc continutul pungii cu ceva care sa-mi spele obrazul de rusine.
multa lume spune ca sunt mofturoasa deorece refuz sa mananc multe produse alimentare. adevarul este ca la noi in casa s-a pus un accent foarte mare pe mancare buna, asa explicandu-se si de ce raman mai mereu fara...
am gasit instantaneele facute de  fotograful american Sally Davies timp de jumatate de an, unor preparate alimentare care refuzau sa se altereze. Sally Davies, fiind vegetariana, a declarat ca ar fi inspaimantata daca ar trebui sa consume carne. ma intreb, ce gandeste acum cand ingineria genetica aplicata plantelor se pare ca a scapat de sub control.
pasarelele mele au fugit inspaimantate de firimiturile de cozonac pe care le-am amestecat cu grauntele de grau, ce cred ele despre...mine?
m-am aliniat pietii....Doamne ajuta!