sâmbătă, 18 iunie 2011

Umami...le vent nous portera

despre statiunea din Mamaia unde mi-am petrecut multe vacante frumoase, in ultimii ani, am auzit numai balarii. acum, au si aparut. multi ar fi tentanti sa le considere o mana cereasca in criza in care ne aflam. ar fi, daca cei care incearca sa mai pacaleasca pe cei cativa turisti care nu au auzit de preturile si conditiile de pe alte litorale, ar finanta cercetarile in domeniul algologiei. personal, fara sa fiu implicata in astfel de studii, tot am auzit de doamna profesoara Marioara Godeanu si domnul profesor Leontin Stefan Peterfi care au o baza de date substantiala in domeniu. fireste, am citit si despre descoperirile profesorului Kikunae Ikeda, dar pentru a ajunge la niste rezultate, sunt necesare investitii in cercetare. altfel, managerii litoralului romanesc vor fi demni urmasi ai bisnitarilor de pe Lipscani, ce iei pe pere dai pe mere. dar cu litoralul, ce aveti? :((