joi, 8 martie 2012

You’re Beautiful

am citit despre cazuri de pierdere a cunostintei la vederea lui David. victimile fiind femei, am inteles ca nu este vorba de maiestria artistica a lui Michelangello, pana la urma, cei mai esteti sunt barbatii si nici unul nu a cazut pe spate. 
barbatii mereu sunt pusi la colt ca se prevaleaza de atributul de vanator insa, in adancul sufletului feminin a inceput sa incolteasca aceasta dorinta pe care si-o pot descatusa la vedere cu prilejul zilei de 8 martie, streeperii devenind  vedetele zilei. 
cu nostalgie, imi reamintesc emotiile zilei de 8 Martie cand asteptam cu nerabdare reactia mamei mele cand primea cadoul la care ma gandeam si-l pregateam din timp.
unde sunt zapezile de alta data...unde este 8 Martie de alta data, unde esti tu Tepes Doamne?
pe zi ce trece, tot mai multe persoane cad sub pecetea instinctiva.
am gasit in eCards o dedicatie...din vremuri apuse. oare?