vineri, 10 ianuarie 2014

Uranya

10 ianuarie: ''era începutul, sau un reper foarte important a Misterelor Eleusis, a Marilor Taine....se spune că aşa cum este ziua de astăzi, aşa va fi tot anul. Ce vei face, pe cine vei întâlni, ce vei spune - vor influenţa tot anul tău. Fii atent!''
Pentru multi nu este un secret eruditia si capacitatea de sinteza a domnului Radu Stefanescu, profu' spune, dar.....
Dupa doua zile aglomerate si o noapte nedormita, este greu sa ma fii o doamna. Mai ales cand nu-ti poti ascunde furia in spatele unor citate din muzica tinerilor, muzica urbana cum o numesc eu. Sa fii batran, uneori este tare plictisitor! Multi au obosit sa citeasca...in spatele cuvintelor si gandesc in imagini:))
Mi-am reamintit recent de Sfantul Simeon cel Simplu, pentru care degetul insemna deget! 
Marea mea sansa a fost descoperirea filmului ''Uranya'', o capodopera! Mi-a trecut supararea, acest film m-a determinat sa consider ca ziua se continua bine.
Ma pot culca linistita, pentru a fi odihnita sa fac smotru cand ma trezesc. Somnul si menajul, cel putin aceste capitole sa se remedieze in acest an, mereu ocupa ultimul loc pe lista.