joi, 16 ianuarie 2014

"Vino cu mine, stiu exact unde mergem"

Am citit recent despre protestul poetilor Dan Sociu si Andrei Dosa. S-a dezbatut putin in presa, poate la TV, nu stiu, am renuntat la TV de foarte multi ani. Din ce mai vad uneori la serviciu, m-as mira ca televiziunile sa promoveze astfel de gesturi. Am incercat sa fac discutii cu diverse persoane pe aceasta tema, lumea este preocupata de probleme serioase.



Este laudabil sa te dedici familiei, carierei, dar eu nu aduceam in discutie poezia, ci o problema serioasa. Cum exista o sincronicitate pe care de cele mai multe ori o ignoram, am gasit un film, in sfarsit aveam si eu o problema serioasa. Care era? Jack Nicholson si Adam Sandler au reusit sa ma binedispuna si sa-mi dau seama ca nu este nimic in neregula cu mine. Toti avem o famile, toti muncim....







Adam Sandler si Jack Nicholson
Adam Sandler si Jack Nicholson
Adam Sandler si Jack Nicholson