luni, 20 decembrie 2010

After Eight

fiind la cititul presei de noapte am fost curioasa sa aflu care este  legatura dintre scena politica si scumpirea ciocolatei. dupa cum reiese din articol, unii blogeri s-au simtit obligati sa arate cit de serios trateaza ei evenimentele, minimalizind aceasta informatie.
ciocolata, chiar este un aliment foarte important in chimia organismului nostru, stimulind  happiness hormone. multa lume foloseste Scribd, unde poti avea cele mai placute surprize printre multe alte balarii. stiindu-se despre mine ca sunt o mare amatoare de ciocolata, chiar daca nu mananc des, o prefer altor dulciuri, am primit de curind de la o prietena un pps despre ciocolata. cu toate ca de multe ori este o pierdere de timp cu aceste pps-uri, nu pot sa nu le parcurg, considerind o impolitete din partea mea, asa ca, am parcurs testul. fiind obisnuita sa mi se spuna mereu ca arat mai tinara, am repetat testul optind pentru o cantitate mai mica de ciocolata...ce mai, ecuatia este inteligent facuta, chiar iti arata virsta reala. 
in aceasta seara mi s-a spus ca sunt un spiridus al Craciunului, mi-ar placea sa pot fi, macar pentru a putea aduce ciocolata pentru multi copii care nu si-o permit, am intilnit astfel de copii. 
....si fara ciocolata, daca ramii cu sufletul de copil  este imposibil sa nu traiesti magia sarbatorilor, chiar daca unii se straduiesc sa ti le faca amare, nu ciocolatele. 
zapada este, ramane sarcina imaginatiei  sa salveze spiritul sarbatorilor