duminică, 21 noiembrie 2010

Quo vadis ?

ieri au venit musafiri neanuntati  cind curatam covorul cu carpetin, vrednica solutie! au fost foarte surprinsi gasindu-ma neascultind muzica, ceea ce este neobisnuit pentru mine. iubesc muzica clasica, viata mea ar fi mult mai trista fara ea. familia mea a depus mari eforturi sa ma detemine sa merg la scoala de muzica, imi aduc si acum aminte cum plingeam cind se chinuiau sa-mi explice ce frumos va fi. intuitiv, simteam de atunci, un copil de 6 ani, ca este vorba de multa munca.
le-am raspuns celor veniti in vizita, ca doresc sa sufar in tacere, eram prea coplesita de situatie, in casa la mine nu mai era deranjul pe care unii ma suspecteaza ca este studiat, era mizerie pe care am remarcat-o numai cind covorul a luat contact cu detergentul minunat.
sint inconjurata de oameni care s-au implicat serios sa-si faca o cariera, care inca mai invata la virste inaintate sa tina pasul cu ultimile noutati, ce mai, muncesc mult, straduindu-se sa traiasca la o limita a minimei decente si inca multe alte neajunsuri generate de proasta renumeratie. si, daca nu esti nesimtit si rezonezi la toata degringolada ce se petrece in tara si mai ai nesansa sa te confrunti cu o problema care nu tine de interventia ta pentru a o putea rezolva....nu este decit un pas spre depresie, ceea ce, mie mi se pare firesc.
salvarea vine de la Ingerul pazitor, care-ti poate arata semnele, ridicindu-ti mintea la Cer, te salvezi. mereu a fost asa si asa va ramane, parerea mea.
in toamna aceasta, trebuia sa vad spectacolul ''Frumoasa din padurea adormita'' sustinut de trupa de balet din Kiev, a fost anulat din cauza grevei facuta de artisti deoarece nu-si primisera banii. acest lucru l-am aflat abia cind am ajuns in fata teatrului si balerinii erau linga autocare vorbind foarte agitat. mi-a fost rusine sa ma uit la ei, mi-a fost rusine de situatia neplacuta in care sint obligati sa traiasca oamenii care muncesc sa ne incinte sufletul.
Nu stiu care a fost cauza sfirsitului tragic al sopranei Roxana Briban, atit pot spune, este o mare pierdere pentru iuborii de muzica si pentru toti cei care au tinut la ea, Dumnezeu s-o odineasca in pace!

Roxana Briban - Giordano Andrea Chenier La mamma morta

Asculta mai multe audio clasica