marți, 8 februarie 2011

Teatru interactiv

pentru ca mi s-au spus multe povesti cand eram mica, primele mele lecturi au fost legendele Olimpului. acum, la varsta maturitatii, pe care din fericire am ratat-o, ma refer la maturizare, incerc sa-mi umplu acest gol prin cat mai multe povesti si desene animate, care, trebuie sa recunsc, sunt cu totul altceva decat cele din copilarie. nu ma deranjeaza ca se face misto de depenta aceasta, recunosc, sunt o vicioasa. studii recente, au demonstrat ca uitatul la desenele animate activeaza aceiasi arie a scoartei cerebrale ca in cazul consumului de cocaina. cu ajutorul rezonantei magnetice s-a putut evidentia activarea nucleului accumbens, una din zonele cerebrale dedicate placerii, noua tehnologie 3D fiind dopamina iubitorilor de desene animate. fireste, intodeauna sunt si carcotasi, care vor mai mult. desigur, mai exista si 4D, tehnologii de recunoastere gestuala, teatrul interactiv.
teatrul, este o alta slabiciune a mea, preferand piesle in care joaca monstrii sacri ai scenei romanesti de care se lipesc discipoli, care, nu prea mi-au spus nimic. imi doresc mult sa reusesc s-o vad pe Ofelia Popii si pe Razvan Mazilu, in rest ...tacere. cu siguranta sunt multi actori tineri care sunt buni, dar nu am auzit de ei. despre Mihai Bendeac, am auzit mult, mult cancan. de curand, am auzit o chestie serioasa, sincer, nu a putut sa nu ma distreze scenariul. intr-o lume in care multi isi pun semne de intrebare cum rezista cei care nu fac sex, aducandu-l la rang de religie, piesa ''Crima la Howard & Johnson'' in care joaca Mihai Bendeac, nu putea sa nu se bucure de aplauze, mai ales dupa peroratia acestuia " Sunt tanar, frumos, am succes la femei. E bine, Doamne?!'' si, pentru ca Mihai Bendeac a marturisit ca considera scena sacra, nu a durat mult si a aparut ........................
personal, consider ca Mihai Bendeac nu trebuia sa se sperie, chiar daca are la activ multe amenintari dupa cum declara, tanarul a intrat in rol, strigand actorii cu numele de scena, transformand spectacolul in teatru interactiv. 
ma intreb, de ce a fost numai Bendeac victimizat in stirile date pe post? nu cumva trebuie sa-i multumeasca lui Dumnezeu ca i-a imbunatatit imaginea, Bendeac mai face si altceva decat sa-si prasesca puii